Torsdag


Hade matteprov i morse på Vilunda och det var skitsvårt så vi får se hur det går. Efter det fick vi sitta och vänta i en halvtimme på att få äta lunch. Jag och Amanda satt och tittade på folk som gick förbi utanför. Det var en stor isfläck på sidan av gången och det var ett antal som ramlade där :P Vi fick sluta en timme tidigare idag så jag följde med Maria till centrum en snabbis och sedan gick jag till Vilunda igen och lånade om min bok.

Fick i läxa på gitarrlektionen att hitta på ett intro till en låt. Vi får se hur det går eftersom att jag inte är så bra på noter och sånt. Just nu håller mamma på att laga någon kosntig mat. Jag ville ha tortelini men nej självklart inte...

Juste, har man brist på intressanta bilder så slänger man in en på sig själv när man var liten ;)
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0