Tjoho allihopa :)

Kom nyss hem från skolan och det finns väll inte så mycket mer att säga om den förutom att jag VISSTE att Gunn inte skulle klara hela musiklektionen utan att säga nått om Tewar ;) Jag är ganska så förbannad på det som händer runt svenskan i skolan just nu. Först så slutar Lisa som för övrigt var den bästa läraren på hela skolan och vi får en ny lärare i typ en vecka. Sen blir svenska lektionerna inställda och idag visade det sig att hon hade slutat ha oss och att hon bara ska ha psykologi lektioner på vilunda av någon anledning. Så nu ska vi ha Fredrika som svenskalärare resten av våren och det är helt okej eftersom att hon verkar vara en jättebra lärare. Jag blev bara riktigt sur på "mitten läraren" när vi fick veta det idag för man tackar inte ja till ett jobb om man vet att det kommer bli för mycket för än! Blää på henne!

På rasten
ringde det en gubbe som ville snacka lite om min kommande spelning som är på ett årsmöte. Mer om det berättar jag en annan gång. Uppdaterar mer ikväll!

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0