Skola, spelning och film

Hello everyone! :D Skoldagen var riktigt onödig. Jag hade kunnat haft sovmorgon och bara haft musik idag men nej självklart så måste jag gå upp tidigt för att kolla mailen och då var jag ju redan klar så jag drog till skolan iallafall. Hade tre lektioner och sedan drog jag hem till Amanda och käkade toast :D Stannade där tills jag var tvungen att gå till Vilunda för att repa innan spelningen. Själva spelningen gick bra och ni anar inte hur skönt det är att få sjunga igen! 5 hela dagar har gått utan att jag har sjungit och det har ju inte varit lät kan jag säga. Vi var 3 tjejer som sjöng och jag tyckte att med tanke på att vi aldrig snackat med varandra förut så kom vi bra överens :)

Nu på kvällen har jag suttit och försökt klippa till filmen eftersom att jag filmade :D Men det går inte så bra... Får prova imorron igen så får vi se om jag lyckas. Nu ska jag sova för det är en dag imorron också ;) Slutar tidigt alla dagar den här veckan så det är nice.

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Nemen tack så mkt :) joo har inte orkat spela in nått nytt haha, men får göra det snart när jag hitar nån bra låt ;D

2011-03-16 @ 11:24:49
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0