Music in my <3


Hallåå allihopa :)
Just nu sitter jag och käkar godis eftersom att det är lördag :) I morse när jag vaknade stog mitt hår åt alla möjliga håll tack vare lockarna vi gjorde igår. Körde en nödlösning och satte upp allt i en hästsvans så nu ser det helt okej ut :) För en stund sedan fick jag hjälp med att göra min låt Someday till en pianolåt. Än så länge är det dock bara en ideé men jag hoppas att det blir bra :) Ikväll kommer Farmor och käkar och sedan ska vi titta på Andra chansen :P

Nån som kopplar denna bild till nått? Jag hade tänkt fixa en ny cover till er idag eftersom att jag inte har nått planerat på hela dagen :) Eller själva låten är klar, måste dock fixa en video men det får bli nått enkelt.

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0