Kollade stämbanden hos en foniatriker idag!


Nya favvobilden på mig ;)
Skolan var kul idag!
Vi hade avslutning på vårat tema arbete och lärarna var skitfina gamlingar haha. Vi fick lite fika och så snackade vi en hel del. Det var kul och sen efter lunchen så hade vi bara en lektion innan vi slutade.

Tog tåget till pappas jobb efter skolan för jag hade tid hos en foniatriker. För er som inte vet vad det är så kollar man stämbanden där. Min sångpedagog tyckte att jag skulle kolla upp så att jag inte hade någon infektion eller nått eftersom att jag har varit hes så länge nu. De såg som tur var helt friska ut så det är bara att hoppas att det hesa går över snart :P Sina stämband är inte nått man ser varje dag så det var riktigt häftigt faktiskt. Kunde inte låta bli att kolla på skärmen :P

Efter det åkte pappa och jag till Sollentuna centrum och fikade innan vi hämtade Tobbe och mamma. De skulle till centrum så då åkte vi dit och kollade lite. Sen åkte vi och köpte hem Donken till middag. Kom på nu i efterhand att vi skulle ha ätit våfflor men skit samma :P

Nu ska jag snart dra iväg på bio med mina tjejjor Sohejla och Mickan :) Vi ska se "I am number 4". Det blir andra fredagen i rad som jag kollar på bio, premmiär dessutom :P
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0