Igår och idag

Hur kommer det sig att när man inte bloggar så stiger besökarna och när man faktiskt gör det så sjunker de?

Igår träffade jag som sakt en mycket glad tjej ;) Var där hela dagen, kom väll hem vid 21.30 eller nått sånt. Jag kan ju säga att jag slängde mig direkt på datorn när jag kom hem. Hade nämligen lite plugg som behövdes göras och jag hade igentligen planerat att vara hemma hela dagen men så blev det inte. Men men det blev en mycket roligare söndag än vad jag hade planerat :P

Jag är iallafall hemma nu från skolan, vi fick sluta tidigare :) I morse hade vi muntlig bokpresentation i engelska och det gick väll helt okej. Sen på eftermiddagen hade vi muntligt historiaprov. Idrotten var inställd så jag och Amanda gjorde musikanalysen och sedan gick vi till stora biblioteket för att låna en tyskabok till mig. Jag tycker att det är helt otroligt att mitt bibliotekskort funkar efter alla dessa år :P

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så mycket! :D

2011-03-14 @ 23:01:41
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0