If you only knew!


Bjuder på en bild på mig och syrran från i höstas.
Sitter
, eller rättare sagt ligger med skoldatorn bredvid mig i sängen. ikväll blir det sängen tidigt för jag har listat ut att när jag inte sover ordentligt så är jag helt borta på dagarna ;P haha det är mitt eget fel så jag får skylla mig själv. Jag åkte med mamma och pappa till rusta och lidl efter maten. Jag hatar att shoppa men ibland han det faktiskt vara kul. Okej, igentligen är det att shoppa kläder jag hatar men skitsamma :P

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Stefani Durschfall

Shoppa kläder är ju det bästa som finns! Framförallt om päronen betalar >:)

2011-03-25 @ 08:04:50
URL: http://stefanisblogg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0