Hallo! Wie heisst du??

Sitter i skolan och väntar. Vi slutade nyss men eftersom att jag har gitarrlektion 15.15 så får jag sitta här och vänta. Vi fick våfflor till lunch idag och alla tyckte att det skulle bli jätte gott men sen visade det sig att det inte var riktiga våfflor så då blev alla jättebesvikna. Det hade varit okej om de hade varit goda men de var både brända och sega. Imorron blir det iallafall riktiga våfflor eftersom att det är våffeldagen :) Det dåliga är att jag inte får några pannkakor idag tack vare det :( Jag vill ha pannkakor! haha

Jag har inget mer som jag behöver plugga till den här veckan så det är nice. Morgondagen är troligtvis uppbokad och jag hoppas att mamma ringer min morbror idag för jag vill träffa mina bebisar i helgen. Det var skiiit länge sedan vi träffade dem.

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Michaea

Jag fick både pannkakor och våfflor idag! och Donken på det :) Nån som behöver börja träna? haha <3

2011-03-24 @ 20:49:39
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0