Varm och solig dag!


Vaknade i morse och ville absolut inte göra nått över huvud taget på grund av värmen. Blev till att sätta sig nere i soffan vid AC:n med datorn i knät efter frukosten. Vid 3 taget var det dags att göra i ordning sig för att gå till kusinerna och fira Mickan som fyllde 17 för ett tag sedan. Vi satt ute och fikade vilket var förfärligt varmt. Dog nästan men som tur var så var det ju bara nästan :P När vi var klara där gick jag med pappa till ica och köpte lite godis och pommes. När vi kom hem därifrån satte jag mig ute på trappan med en stor flaska vatten och godis medan jag tittade på mamma och pappa som jobbade lite i trädgården.

Annars har jag inte gjort så mycket. Imorron ska vi ut och shoppa lite. Hoppas att jag hittar bikinin i min storlek för jag måste verkligen ha den.

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0