Sammanfattning av veckan som har gått

Det här kommer bli ett långt inlägg bara så att ni vet ;)

Onsdag
:
Alla i skolan var lediga men inte jag för jag skulle sjunga på studenten. Det regnade på morgonen men sen blev det soligt och fint. Vi körde i stort sätt samma uppläng som vi ska göra på våran avslutning. Det gick bra men det var dåligt ljud på mickarna. Jag filmade (som vanligt) så det kommer komma upp innan jag drar iväg på semester. När det var slut åkte jag med Stefani till stan för att köpa skolavslutningsklänning. Jag hittade ingen men Stefani hittade :) När jag kom hem packade jag och sedan åkte vi till landet.

Torsdag:
Det finns inte så mycket att göra på landet så jag pluggade ganska mycket. Vi grillade och åt ute vilket var mysigt.

Fredag:
Jag var tvungen att plugga lite till så jag låg ute i bikini och gjorde det hela eftermiddagen. Brände mig ganska fint på ryggen och det har inte riktigt gått över än. Men, men, det blir fint sen :P


Foto: Mickan Modell: Jag

Lördag:
Vaknade rätt tidigt, åt frukost och sedan lade jag mig i solen i en timme. Det var förfärligt varmt, ungefär 28 grader! Vid 3 tiden fick jag skjuts till busstationen för att för första gången ta bussen hem själv. Det var lite läskigt och det var fullt med folk på bussen. Det gick iallafall bra men tog lite längre tid är det skulle. När jag kom hem fixade och packade jag för att gå till Mickan. Hon och Sohejla skulle ha fest eftersom att de har fyllt år + att jag skulle bo där hela helgen. Festen var kul. Vi åt, tittade på film och grillade marschmallows som jag för övrigt fick i håret :P

Igår:
Vi vaknade sent och gjorde inte så mycket. Jag gjorde det sista på min uppsatts i historia så nu är jag helt klar med skolan. På kvällen poppade vi popcorn och tittade på den japanska versionen av "The Ring 2" och "Flickan från ovan". Den första filmen sög och var inte alls läskig medan den andra var as bra. Jag blev skitsur på gubben som gjorde allt.

Idag:
Sov länge, hoppade lite studsmatta och sedan gick jag hem. Har inte packat upp än för jag är för lat. Käkade pizza till middag och det var gott :D Nu ska jag öva lite till skolavslutningen och kolla igenom mitt historiaarbete.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

låter ju bra faktiskt, trevlig vecka ! fin bild där i mitten! =)

2011-06-07 @ 09:43:26
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Okeej! :D braa. snygg där. hur är de annars då?

2011-06-09 @ 10:39:22
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0