Sista gången

Ni får inge fler bilder förän jag kommer hem eftersom att jag behöver kolla på dem i ett annat program. Ska snart åka hem så det är lugnt :P Idag har jag legat på bryggan i stort sätt hela morgonen så jag har troligtvis bränt mig på ryggen. Fiskmåsarna lever rövare här från och till. Just nu är det ganska tyst däremot. Det är snart dags för dagens dopp men jag är inte allt för taggad eftersom att det blåser väldig mycket idag. Jag sket i att springa idag eftersom att det är så otroligt varmt. Mina senaste joggingturer är ett halvhjärtat sista försök att komma i form innan Kreta. Jag har intalat mig själv att om jag inte springer får jag inte äta något onyttigt oh hittills har det funkat bra. Ska fortsätta med det tills fredag nästa vecka, då ger jag troligtvis upp.

När jag kommer hem är det musik som gäller. Jag måste spela in några nya videor och låtar så det inte blir så tomt under sommaren. Funderar också på att ta ett dopp i Norrviken när jag kommer hem eftersom att vi inte har nått annat ställe att bada på hemma. Däremot så hatar jag Norrviken och har inte badat där på jag vet inte hur länge så vi får se :)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0