Rolling in the deep

Det jag gillar bäst med sommarlov är att man kan vara uppe hur länge som helst även fast man vet att man borde lägga sig tidigare för att inte sova bort hela dagen :P Första dagen på skolavslutningen är iallafall snart slut och det känns lite konstigt att jag inte behöver gå upp imorron. Jag hoppas bara att jag inte sitter inne hela dagarna som jag brukar. Kommer trotts allt vara borta i stort sätt hela sommaren.

Här kommer iallafall första videon från idag. Jag antog att min inspelning inte blev så här bra så jag lånade Annas.
Här är iallafall "Rolling in the deep" med mig och Tewar:

Detta var den ända låten som jag sjöng om man säger så. Tror inte att jag lägger upp de andra, vi får se.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Thessan - Mamma till Moa

Ja visst e hon, hehe ;) Tack :)

2011-06-09 @ 06:29:34
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Rosanna

sv: haha fast gick väll sådär där uppe måste jag säga haha XD men glad ändå ;D ahh okej :/ men bara o fortsätta, du vet ju att du är riktigt duktig liksom! :D Desamma! ;D Kram!

2011-06-09 @ 10:03:15
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0