Jippi :D

Igår kom pappa hem med ett paket till mig och honom så vi packade upp det idag och gissa om jag är glad!? Tänker inte berätta vad det är än utan det får ni gissa :P

Bilden är slarvigt tagen med Instagram. Kommer troligtvis uppdatera mer där än här i sommar så ni som har det: följ mig! Jag heter Tettzor.

I morse gick jag upp kl.7 för att åka till frissan. Klippte inte så mycket eftersom att det inte var så länge sedan jag var där. Däremot är luggen lite kortate nu än vad den var förut. Sommande när jag väntade medan Josse klippte sig och när vi kom hem så gick jag och la mig igen. När jag väl vaknade igen så packade jag lite men det gick inte så bra så jag gav upp :P Annars har jag inte gjort nått över huvud taget idag.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2011-06-17 @ 13:51:21
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Michaela

En nikon D3000 :) <3

2011-06-17 @ 15:12:00
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0