Home sweet home!! :D

Nu är jag äntligen hemma efter 2 veckors semester i Töreboda. Jag måste börja berätta vad jag gjorde igår på landet.

Pappa lovade mig att innan vi åkte hem från landet så skulle han lära mig nått med bilen eftersom att jag har tjatat på det sen jag fyllde 16. Jag körde alltså bil för första gången igår!!! 7m fram och 7m bak. Det var skitläskigt och jag var inte speciellt begåvad men så är det i början. Jag tror att farmor var den som var mest rädd medan jag fick panik när jag fick motorstopp och pappa var helt lugn. Det var iallafall skitkul men jag behöver ett större utrymme nästa gång så jag inte riskerar att åka på nått :P

Igår kväll var det skitfint på himlen så jag drog med mig Josse och fotade lite porträtt med skymningen i bakrunden. Förhoppningsvis blev de bilderna bra även fast jag fuskade och fotade på auto :P

Tack för vykortet Amanda!

Nu ska jag antingen titta på film på balkongen eller redigera lite bilder, vi får se.
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Stefani

Jag vill se de bilderna tack!!

2011-07-03 @ 14:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0