Första dagen på sommarlovet :)


Foto: Michaela Björk Modell: Jag (en av favoritbilderna)

Sitter ute på balkongen med skoldatorn just nu och lyssnar på Matthew Morrisons nya album. Eftersom att det blir så enormt varmt i mitt rum om jag ska ha den stationära datorn på så satte jag mig här istället. Då och då flyger det förbi en gigantisk geting som låter otroligt mycket så jag har rustat upp mig med mammas superstora flugsmällare :P

Igår fick jag ju hem en av mina långklänningar så det blev dagens klädsel och jag är supernöjd. Jag och stefani åkte till centrum idag för att jag behövde lämna tillbaka min bok på biblan. Stefani passade också på att köpa en massa kläder och jag blev galet kär i bikinin hon köpte. Funderar nästan på att köpa en jag med även fast jag inte passar i sånna men skit samma. Ska snacka lite med mamma och se om det blir nån eller inte. Hittade också en vit långklänning som faktiskt var lång på mig på gina som jag skulle vilja ha.

Nu på kvällen har jag varit ute och handlat med mamma och pappa. Köpte en massa gott och imorron ska jag laga middag :) Fick en bok, "Allt för min syster" heter den. Jag har en hel del att läsa nu i sommar. Tur att jag ska vara borta mycket så att det finns tid för det.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: simone

Så vacker bild! :)

2011-06-11 @ 10:47:01
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0