American cookies

I söndags blev det att åka till Stinsen och leta skolavslutningskläder till syrran. Jag köpte 2 nya linnen som jag kanske visar sen. När vi letat igenom alla butiker åkte vi hem och käkade innan vi drog till centrum för att leta vidare. Där hittade hon lite grejjer som tur var.

Igår gjorde jag toast till frukost. Mackorna var 2 cm förstora men det blev gott iallafall. Sen åkte jag till centrum med Mickan för att köpa underdelen till min älskade bikini. Överdelen fanns inte så den har jag beställt från internet. Efter det gick Mickan och jag hit och bakade American cookies. Vi gjorde dem lite mindre än vad de ska vara och de blev otroligt goda! På kvällen målade jag Josses naglar medan vi hoppade runt på balkongen alla 3.



Idag gick jag upp tidigt för att gå på Mollys skolavslutning. Har spenderat i stort sätt hela dagen med dem förutom när jag gick hem och gjorde en pizza till lunch. Vi var nere vid norrviken en stund för att bada men det var svinkallt! Jag har halft dragit på mig nån sorts förkylning, får hoppas på att det går över.

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0