Lugn dag


Foto: Amanda
Redigerad i Instagram

Idag hade vi en lite annorlunda dag i skolan. Förmiddagen spenderades i bion då vi kollade på filmklipp om hur det var förr och hur det är att vara i 40års åldern. Anledningen till att vi gjorde det är vårat nya tema som de kallar "2035". Våran lärare har fixat en hemsida som är som facebook fast lite annorlunda där vi ska låtsas att vi är 40 eller nått och så ska vi göra olika saker kring det. Det ända dåliga med projektet är att jag redan känner mig gammal och jag vill absolut inte fundera på vad jag gör om 25 år.

Andra halvan av dagen var vi på Vilunda eftersom att Kulturhuset var uthyrt. Vi tittade på Teknikklassens svenskaredovisningar eftersom att de fått titta på våra. Vi fick även sluta lite tidigare men jag och Amanda satt kvar en stund och pluggade innan jag gick iväg till gitarrlektionen. Jag ska lära mig spela "Tears in heaven" som jag velat länge men inte riktigt haft tålamod till :P

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0