Bruno Mars

Hejsan hoppsan :) Jag sitter i skolan och lyssnar på Bruno Mars låtar vilket jag inte har gjort förut eftersom att jag är ganksa seg.

Dagen har iallafall varit ganska onödig. Jag stressade till skolan efter att ha lämnat Stella på dagis och det visade sig att vi skulle kolla på en film, vilket jag igentligen visste. Mem men jag hade desutom sätt den här filmen, "The Shawshank Redemption". När filmen var slut var det lunch, pannkakor :P Sedan svarade vi på några frågor om filmen och efter det fick vi sluta eftersom vi inte hade någon samhällskunskap. Visst det är jätteskönt att sluta tidigt men inte när man har gitarrlektion 1 timme senare så man inte hinner åka hem emellan. Släpade även med mig elgitarren till skolan imorse och det var jätte tungt! :P Hade jag varit smart så hade jag tagit med min bok som jag ska lämna tillbaka så hade jag haft nått att göra men nej det glömmer jag självklart! Bra Therese! :D Får ta med den imorron istället, om jag kommer ihåg ;)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0