Tack för att du ställde upp! :D<3

Som jag skrev tidigare idag så ringde min gitarrlärare och frågade om jag kunde spela i pausen på årets Scenchansen istället för ett band som inte kunde. Jag fick rätt så mycket panik när han ringde för jag har inget inövat just nu. Jag frågade därför Tewar om hon kunde sjunga med mig och det ville hon :D Så vi körde samma upplägg som vi gjorde tidigare i veckan på ung i väsby :) I stort sätt gick spelningen bra förutom att jag sjöng lite fel i början på ena låten ;)

Här kommer första låten, Hallelujah:


Måste bara
påpeka att det är fett weird att mina föräldrar sitter i ett annat rum och lyssnar igenom mina videor xD
Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0