Sparks fly

Nu har jag tränat klart för idag. Såg nyss att det inte var någon House idag :( Hade velat se det men jag får väll helt enkelt hitta på nått annat istället. Satt med skoldatorn i vardagsrummet tills för en timme sedan eller nått vilket jag inte brukar göra. Dessutom hittade jag MTV på boxen så jag kollade lite på det också.

Imorron börjar jag kl.10 för svenskan är tydligen inställd. Så det blir sovmorgon till 8.30 för min del :)Slänger in en riktigt bra cover på Taylor Swift's Sparks fly av någon random youtubetjej:

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: LillaJoy

Svar: Det är en Les Paul EPIPHONE =)

Han har ju en massa fler gitarrer=)



Spelar du endast aukustisk, eller annat oxå?

2011-02-23 @ 09:16:41
URL: http://lillajoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0