Skola, skola och mer skola

Idag är det tisdag. Jag kom ganska nyligen hem från skolan och jag var ett hårstrå från att missa bussen men busschaffisen stannade :D Det var tur det för Jennika och Pauline satt på den bussen och skrattade åt mig :P Började dagen med tyska och det var ganska tråkigt. Sen var det musik och det var riktigt kul idag :) Jag tror att Gunn börjar gilla mig ;P På eftermiddagen hade vi matte, svenska/historia och samhällskunskap.

Jag läste precis första kapitlet i min engelska bok som jag lånade i går och den verkar jättebra :) Ska inte glömma att läsa företagsekonomin idag för då missar man så mycket. Jag ska även försöka slänga in den nya covern som jag snackade om förut men det får bli när jag har tid.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0