Kvällen

Kom hem från Stefani vid 10 och båda filmerna va rätt konstiga. The human centipede var sjukt äcklig! Förstår inte hur man äns kan komma på att sätta ihop människor på de sättet :S Den var iallafall inte speciellt läskig och slutet var dåligt. The last exorcism var riktigt seg i början och jag förstod inte riktigt allt som hände. Den hade också ett konstigt slut, alla dog...

Jag hade iallafall roligt och jag tror att Stefanis hund gillade mig :P Imorron har jag inga planer utan vi får se om jag gör nått över huvud taget.

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Stefani Durschfall

jag tyckte det såg ut som att du njöt under human centipede jag ;) du verkade fatta the exorcism bättre än mig i alla fall :P och den var faktiskt läskig, jag hatar vita läskiga tjejer med vita nattlinnen! hahaha

2011-03-01 @ 10:57:18
URL: http://stefanisblogg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0