Glee

Tittar på Glee just nu och gud vad jag har saknat det! Har inte tittat sen det gick på de vanliga kanalerna och det var rätt så länge sedan så jag har missat jättemycket. Ska försöka få tag på de avsnitt som jag har missat men jag vet inte hur?! :P

Solosångslektionen idag gick bra. Jag känner verkligen att jag blir bättre och det tycker även Agneta. Sjöng både "Moving on" och "Whataya want from me" + att jag fick en till låt tills nästa vecka, nämligen "Try sleeping with a broken heart". Vi får se hur det går. Jag flyttade även lektionen till på kvällen nästa vecka eftersom att jag har en spelning på dagen.

Slänger in min cover av Glee versionen av Imagine:


Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0