16 Februari

Det känns väldigt tråkigt att skriva om vad jag har gjort varje dag, speciellt eftersom att jag inte har några bilder att visa :P Men men jag få fortsätta med det tills jag får ett bra förslag på något annat ;)

Dagen har varit som vilken onsdag som helst. Det ända anorlunda var väll att vi hade företagsekonomiprov och det gick väll bra. Tog ett bra tag innan jag kom på svaret på sista frågan :P Lisa fick blommor och en present av min klass eftersom att hon slutar på Fredag :(

Solosången gick sådär. Kände redan igår att jag börjar bli lite hes så vi sänkte låten lite så att det inte blir värre. När jag kom hem spelade jag lite gitarr och tittade på tv. Nu har jag nyligen ätit. Ska kolla om det finns några läxor som jag kan göra för att det ska bli mindre nästa vecka och sen ska jag även försöka tvätta håret med en arm xD Haha vi får se hur det går :P

Hare gött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0