10/2

Funderar på att gå och lägga mig nu. Har varit uppe lite för länge de senaste dagarna så det skulle nog vara bra för mig :P

Idag fortsatte vi med vårat projekt i skolan fast den här gången handlade det om hälsa. Efter lunch hade vi svenska och sedan slutade vi. Jag och Amanda gick till centrum och köppte ett nytt lås till mig eftersom att jag var tvungen att knippsa upp mitt förra. Hittade dock inget sånt lås som jag ville ha så det fick bli ett tjockis lås :( Hatar dom men tills vidare får jag klara mig på det.

På gitarrlektionen ska jag lära mig spela en Tracy Chapman låt. Kommer inte ihåg vad den hette så det fick inte så mycket mer att säga om det.

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Gissar på att den heter For My Lover? ;)

2011-02-10 @ 22:10:51
URL: http://accordingtoclue.blogg.se/
Postat av: Therese

Caudia: Haha var tvungen att kolla och ja det hette den :P Ingemars låt val ;)

2011-02-10 @ 22:20:45
URL: http://musicbytette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0