Första bilderna med nya objektivet


Josse
Foto: Jag

Här är första bilderna med nya objektivet! Vi firade julafton nr.2 hos farmor och då tog jag de här när vi gick dit. Det var rätt så mörkt ute då så därför är bilderna lite mörka. Jag gillar den röda färgen i bakrunden och kontrasterna i den svartvita så jag vet inte vilken jag gillar bäst. Här använde jag mig inte av min reflexskärm vilket jag borde ha gjort :P Josse kommer att få stå modell många gånger i framtiden vare sig hon vill eller inte!

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?

Du kan tjäna upp till 70kr/läsare, toppen vah?!



Kika in här för att läsa mer:



http://piinkqueen.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Ingen åldergräns krävs och det fungerar på riktigt, jag har själv testat!

2011-12-30 @ 22:37:16
Postat av: Rebecca Rehn

Snygg bild!

2012-01-02 @ 13:45:11
URL: http://rebeccaarehn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0