A Thousand years cover



Idag har jag varit i studion och testat på att spela in lite låtar. Det här är ett klipp från när jag sjöng och det är nog det som blev bäst i hela låten. Jag är inte säker på om jag kommer visa låten för er eftersom att jag inte tyckte att den var speciellt bra. Här är iallafall ett litet smakprov på låten.

Om någon dag kommer även nästa hela cover upp på youtube och den tror jag att ni kommer gilla. Jag är rätt så nöjd med den och jag vet att Amanda gillar den för hon har fått lyssna i förväg :P Om ni vill ha koll på de senaste händelserna om mig och min musik kan ni gilla min sida på facebook genom att klicka här. Jag hade även tänkt lägga upp det här klippet där men just nu vägrar facebook att sammarbeta med mig :P

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0