When the sun goes down


Bild från när vi åkte till landet
Taget med min lilla Canon

Idag har det regnat och åskat hela dagen så jag bestämde mig för att baka kladdkakemuffins och de blev supergoda :D Åskan va värst på eftermiddagen och då kom det en smäll som gjorde att väggarna skakade :P Det var lite läskigt. Annars har jag inte gjort så mycket. började läsa "14 år till salu" för nån dag sedan så det håller jag på med för fullt. Jag har läst väldigt mycket den här sommaren och så brukar det vara för mig.

Imorron är det fotbolsträning för min del, den första efter sommaren. Egentligen borde jag redan ha börjat tränat för länge sedan eftersom att jag ska springa nått lopp med min farmor, kusin, syrra och faster om en vecka :P Vi får se hur det går. När skolan börjar så ska jag börja träna ordentligt och regelbundet!

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Stefani Durschfall

Sv; ja jag tänkte det kan ju vara bra nu när du har fotoblogg också och allt, du kan lägga upp 700px breda bilder :)

2011-08-11 @ 09:54:00
URL: http://stefanisfoto.blogg.se/
Postat av: Stephanie aminoff

Vilken fin blogg jag kommit till! :D Kolla gärna in min och lämna en gullig kommentar (a)



PS. Är med i en tävling och vill gärna ha fler röster så jag önskar att DU kunde rösta på mig ;$ Alla inlägg med en bild på en fjäril har en länk som leder till sidan där du röstar. Det skulle verkligen göra min dag om du röstar men INGET måste! :)

2011-08-12 @ 15:26:53
URL: http://nattstad.se/aminoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0