VNG


Börjar med att säga att jag har en spelning på G, den 25 i Väsby Nya Gymnasium men mer om det i ett annat inlägg ;)

Idag har jag varit iväg och firat en av mina kusiner som fyllde 5 i veckan. Det strålade om henne när hon öppnade presenterna :P Vi var bara där i några timmar och sen hjälpte jag pappa att bygga lite på altanen. Det blev pizza till middag och jag är därför riktigt mätt :P Annars har det inte hänt nått speciellt.

I veckan som kommer vill jag:
Gå på bio 2 ggr
Åka till grönan
Bada (om det är fint väder)
Träffa kompisar
Titta på skräckis
Förbereda mig för skolan :P

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: johanna

Nu är veckans blogg tävling uppe igen! Lycka till! Puss! :D

2011-08-15 @ 12:44:16
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0