Unbroken


Längtar tills den här skivan kommer ut! Även fast jag fyller år före skivan släpps så står den på listan med saker som jag vill ha. Hoppas verkligen att den är så bra som jag vill att den ska vara. Den kan ju inte vara nått annat eftersom att det är Demi vi snackar om, världens bästa röst om jag får säga det själv. Många säger att Adele har värdens bästa röst men jag håller INTE med. Visst hon är riktigt bra men inte bra.

Måste passa på att skriva att Demi är min största förebild när det gäller musiken och det har tagit ett år att lista ut det. Jag har utvecklats enormt mycket det här senaste året tack vare mina nya vänner och skolan. Tänk att det kan hända så mycket på ett år! Jag är mycket säkrare i mig själv nu men samtidigt vet jag att det kommer fortsätta ett bra tag till. Tillbaka till ämnet så finns det mycket jag skulle kunna skriva om den här tjejen men jag antar att det inte är så intressant för er.

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0