Röd dricka & blåbärspaj


Foto: Jag

Tänkte börja skriva på engelska så det blev lite fel. Här skriver vi på svenska och där med basta :) Snackade med en kompis på Twitter och när jag väl har kommit in i det tänket så fortsätter jag med det utan att tänka mig för :P Mina tankar blir på engelska när jag pratar det språket ;)

Men iallafall, nog om det. Jag tänkte skriva att jag inte är lika sur längre för jag har bakat och ätit blåbärspaj :D Den blev super-duper-god :D Sen satte jag mig och redigerade den här bilden och den blev inte pixlig på de sättet som de andra blev. Eller jo det blev den litegrann men det syns bara om man vet vad man ska leta efter ;) Tog iallafall den här bilden när vi var hos farmor i fredags och firade henne för hon har fyllt år. Älskar den röda färgen på läsken! Jag fick en annan bild som jag gillar ännu mer där solen är med men den får ni se en annan gång :)

Nu ska jag sova, börjar 8.50 imorron och går till 12.35 :D Jag har en fråga till er:
Ska jag lägga ut dagens klädsel när jag har lust? Ja/Nej?

Det blir i sånna fall inte varje dag utan kanske en gång i veckan när jag tycker att jag har nått speciellt på mig. Egentligen passar det kanske inte in här eftersom att detta är en musikblogg men det kan behövas lite variation ibland och så mycket musik blir det inte för tillfället ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0