En dag i taget

Håller på att fixa ett Kreta inlägg som kommer komma upp ikväll innan 20.00 så håll utkik.

Som vanligt har jag inte gjort så mycket idag och det är framförallt för att jag inte orkar göra iordning mig och tvätta håret eftersom att jag ändå ska träna ikväll. Det fick därför bli en hemma dag. Mormor kom en stund för mamma skulle klippa henne ahhars har jag bara suttit här.

Kreta inlägget som jag håller på med kommer delas upp i olika delar. Jag har inte bestämt om jag ska skriva om en dag för sig eller om jag ska ta en vecka i taget!? Tror det blir nått däremellan så ni får vara berädda på långa inlägg med mycket bilder.

Hare gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0