Det jag köpte på Kreta!

Förut skrev jag att jag skulle lägga upp bilder på det jag köpt på Kreta och nu har jag lyckats redigera de bilderna så här kommer det :)



Svart och svart/blå axel väska. Köpte den svarta först och jag älskar den. Sen hittade jag den blåa och då var jag tvungen och köpa den också.



Tänkte använda den här som gympaväska eftersom att den jag har just nu är min syrras gamla. Älskar de små åsnorna :)

Ett par riktiga Björn Borg trosor fick följa med mig hem och de kostade bara 40 kr till skillnad från de man köper här i Sverige.

Det ända klädesplagget jag köpte var en jeansskorta som jag velat ha länge :)

En kedja till mitt halsband jag använder hela tiden, en fotlänk och ett till armband.

En ny navelpiercing :)

Grekiskt godis :D

Fick M & M från planet på väg hem! Älskar dem!!

Detta va ungefär allt jag köpte där nere om man bortser från några presenter och vykort som jag hoppas kommer fram snart.

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Stefani

Woho, snygga saker!! Blir lite avis, vill ju också shoppa :D

2011-08-04 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0