Bio: Horrible Bosses

Nu kanske ni undrar vad jag har gjort hela dagen eller så skiter ni fullständigt i det, men hur som hellst så ska jag berätta det för er!

Halva dagen har jag stått i köket och andra halvan har jag varit ute. Gjorde Scones till lunch och sen fick jag lust att baka så då blev det American Cookies :) Super gott men det tog väldigt lång tid. Allt som allt skulle jag tro att jag stod i köket i 4 timmar :P

Halv 5 drog jag och Nettan till Kista. Som en väldigt försenad födelsedagspresent eftersom att det var snart ett år sedan jag fyllde :P Vi gick runt och shoppade lite eller rättare sakt, Nettan shoppade :P Sen käkade vi och jag åt jättegod kyckling med nudlar och annanas :) Efter maten var det dags för bio :D Vi såg "Horrible Bosses" som hade premiär idag och jag rekommenderar den!!! Det var nog en av de roligaste filmerna jag har sätt! :D Den handlar om 3 killar som inte tycker om sina chefer och bestämmer sig för att göra sig av med dem. Tror inte att jag har skrattat så mycket under en film förut. Den får 5/5 av mig :D La upp trailern här under så ni kan kolla:



Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Stefani Durschfall

Åh vad typiskt för jag ser inte att det blir så även om jag öppnar i alla tre webbläsare chrome, firefox och explorer?? jag orkar inteee haha :P men blir den halv på höjden eller på sidan?

2011-08-13 @ 12:04:17
URL: http://stefanisfoto.blogg.se/
Postat av: Stefani Durschfall

Jag har fixat så att wrappern är mer på mitten nu om det var det som var problemet.

2011-08-13 @ 12:12:29
URL: http://stefanisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0