Amanda #1




Amanda
Foto: Jag

Ramlade nyss ut genom dörren -.- Pappa håller på och bygger på framsidan så han hade tagit bort trappan som alltid står under dörren men det visste ju inte jag så jag flög ut :P Lyckligtvis landade jag på fötterna men iallafall, det var läskigt!

Bilderna är från i måndags när jag var ute och fotade med Amanda och Stefani. Jag fick inte så många bilder eftersom att de flesta blev oskarpa av någon anledning :P Men men, det kommer flera tillfällen. På bilden är iallafall vackra Amanda som jag snart har kännt i ett HELT år! :P

Jag har inga planer för dagen om man bortser från att äta godis :P Jag är riktigt sur på min bror om ni ville veta det för han är så dum att han står och rycker i dörren fast han vet att vi sover?! Om du läster det här Stefani, hör av dig!!

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0