3 dagar


Foto: Stefani

De 3 senaste dagarna har jag suttit och sträckläst "Så länge vi båda andas" så det är anledningen till varför jag inte har skrivit nått :P Jag älskar verkligen den boken och fastnar så snabbt. Mamma tyckte att jag var helknäpp när hon såg att jag läste samma bok en gång till men jag kan inte hjälpa det för sen är sååå bra!!!

I tisdags var jag med Stefani i centrum och shoppade lite eller rättare sagt JAG shoppade inte :P I Onsdags sprang jag, Josse, Mickan, Farmor och Faster IFORM-loppet på kvällen. 5km sprang vi och det var väldigt jobbigt, speciellt i början. I September ska jag komma igång ordentligt med träningen igen för det behövs om jag får säga det själv. Igår satt jag i sängen och läste exakt hela dagen men nu är boken slut så jag vet inte riktigt vad jag ska göra :P

Jag fick ett samtal i morse som jag inte svarade på så jag ska ringa upp och se vad det kan vara för spännande så får vi se vart det leder ;)

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Foto: Stefani*

2011-08-19 @ 21:40:57
URL: http://amandakuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0