Bas pass

Nu har jag både hunnit äta och träna. Jag och Stefani gick på ett bas pass på friskis och svettis med en massa pansionärer. Jag lovar att vi va yngst där :P Men det var kul och jobbigt så det ska vi göra flera gånger. Ingen ville göra lunch till mig när jag kom hem så jag fick göra det till alla lata människor i det här huset. Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan förbereda överraskningsinlägget som kommer upp ikväll.

Håll utkik! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Stefani Durschfall

Det var du och jag mot pensionärerna! Gissa vad mamma sa till mig när jag kom hem? "Nu kan du ju gå ut på rask promenad med hantlar!"

2011-04-18 @ 15:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0