Är det fredag eller torsdag??

Jag ligger en dag efter! För mig är det torsdag idag och det är en aning förvirrande :P Men nu är det iallafall fredag och det betyder helg. I helgen ska jag till Gröna Lund och förhoppningsvis göra lite andra saker. Någon gång under helgen ska jag till gymmer med S. Måste komma igång nu för det är inte långt kvar till sommaren. Jag hade tänkt börja med fotbollen igen nästa vecka så att hela maj blir en träna och inte äta godis månad. Vet dock inte om jag kommer klara det men jag hoppas på det iallafall.

Kom just på en sak! :O Tror att mormor kommer hit och ska permanenta mamma så det kommer stinka här hemma. Jag får helt enkelt ta att gå ut eller nått.



Hare gött!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Gott var det:D



Vill också till Gröna lund!

2011-04-29 @ 18:49:13
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/april/lordagens-blogg.html#comment



Lycka Till!

kram Bea :)



2011-04-30 @ 08:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0