Snö! :D

Sitter i skolan på tyskalektion nu och fick nyss tillbaka mitt prov som bestod av 4 delar! :D Grammatik/ord, hör, läs, skriv. På de första tre delarna kunde man bara få G och det fick jag :D På skrivdelen fick jag MVG!! :D Jippi!

Natten gick bra, de vaknade dock några gånger under natten. Molly var så gullig när hon vaknade. Hon kom ner och tittade ut genom förnstet och sa: DET ÄR SNÖ UTE! Sedan satte hon på sig utekläder och gick ut och lekte :P

Själv blev man rätt förvånad när man vaknar och så ligger det 5 cm snö på marken! :O Jag gillar snö så jag tycker att det är kul att den har kommit. Den ända nackdelen var att jag inte hade snötåliga skor på mig :P

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0