Paranormal activity 2 :O

Hej allihopa!
Nu sitter jag i skolan även fast vi redan har slutat. Vi fick nämligen håltimme på gympan för att Daniel var sjuk. Amanda ska fota Jonas(lärare) vid 3 så jag tänkte vara snäll och stanna kvar en stund med henne så att hon slipper vara så ensam. Jag var lite dum mot henne tidigare idag. Vi satt i bion på historia lektion och så hade jag och några andra flyttat fram för att ladda datorerna. Amanda började prata med mig på MSN och jag svarade inte för att jag trodde att hon var i ett annat klassrum xD Efter det kännde jag mig ganska dum så FÖRLÅT (A)

Idag på lunchrasten satt jag, Matilda, Sandra och Emma och kollade på trailers till skräckfilmer. Det var jättekul!! Vi blev jätterädda och satt och skrek! haha

Igår var jag och Stefani på bio i kista och såg Paranormal activity 2 och den var jättebra och jätteläskig! Vi åkte tåg till helenelund och sedan gick vi till Kista i regnet :P Väl där så hämtade vi ut biljetterna och sedan gick vi och kollade vad vi ville äta till middag. Det blev Pannkakor med sylt och glass för min del! Muuuums :D
Sen gick vi runt och kollade på skor eftersom jag behöver köpa svarta stövlar vilket jag tänkte göra när jag åker med Nettan. Jag hittade iallafall ett par som jag har bestämt mig för att jag ska prova.
Efter det så gick tiden snabbt så vi fick skynda oss till biografen. Vi köppte cola och delade på lite snacks som vi inte vågade äta under filmen.

Filmen var såååå mycket bättre än den första och väldigt mycket mer läskig! Det som var så hemskt var att det var ett barn med i filmen som råkade ut för det här monstret. Både jag och Stefani satt och sjönk längre och längre ner i stolarna och tillslut så vågade vi inte titta, men jag tvingade mig till det eftersom att jag inte gjorde det på den första. Jag kan bara säga att jag rekomenderar filmen och att jag gärna vill se den igen!

Hare gött! Här nere kan du se en trailer till en skräckis som jag vill se!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0