Pannkakor 2 gånger i veckan! :D

Ååååh! Jag hade precis skrivit ett långt inlägg och sedan försvann det så nu får vi börja om.

Nu har barnen gått och lagt sig och förhoppningsvis så sover de hela natten. Jag och Stella gjorde pannkakor till middag medan Molly var på dans. Pannkakorna blev extra goda med Nettans svartvinbärssyllt. Mums! :D

Just nu sitter jag med datorn framför tv:n och halft tittar på Robinson. Tina tänkte titta förbi om en stund så att jag får lite sällskap.

Idag var vi på Medeltidsmuset i skolan vilket inte var så jättekul. Jag lärde mig dock en sak och det var att Stockholm fick sitt namn av att det var stockar runt staden förr i tiden! xD

Nu borde Tina snart komma!
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: sohejla

åå nu har jag också lärt mig något ;P

2010-10-21 @ 22:54:07
URL: http://sohejla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0