Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson

Jahap då sitter man här framför datorn och har precist läst ett antal sidor i "Män som hatar kvinnor". Jag har ungefär en 3:e del kvar så jag hade tänkt bli klar med denna bok tills vi börjar läsa på Svenskan. En konstig sak är hur jag alltid får ont i ryggen när jag läser!? :S Jag antar att det är lite som när Amanda äter morötter xD

Idag hade jag solosång och det gick faktist bra! Jag sjöng "Thats what friends are for", inte mitt val, och det gick mycket bättre än det har gjort de andra gångerna :) Jag fick även en ny låt tills nästa lektion och det var "For your eyes only", tydligen från en James Bond film, haha :P I skolan så tittade vi på teater och jag tycker att dom var läskiga! :O

Imorron så börjar vi dagen med att titta på film vilket käns lite onödigt :P Sedan blir det Subway med Maria och efter det har vi Engelska, Sam eller Matte beroende på vad man tycker att man behöver träna på. Man får även gå hem om man känner att man kan allt och jag funderar på att stanna kvar på matten en stund och sedan dra hem en sväng, för dom som ville veta det. :P

För tillfället så lyssnar jag på gamla Jonas Brothers låtar! :D Älska säger jag bara! <3
Puss och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0