Hejsan hoppsan!

Hej hej!
Detta är mitt första blogginlägg någonsin :P
Jag skapade denna blogg för att jag alltid velat prova att blogga + att Amanda ville det! :P Eftersom i stort sätt hela mitt liv kretsar kring musik så har jag bestämt att här ska jag berätta om mitt liv med inriktning på musiken. :D

Slutade skolan tidigt idag så jag bestämde mig för att jag skulle städa mitt rum, som för den delen såg förjävligt ut! om man får säga det :P Så nu sitter jag här med halvstädat rum eftersom jag inte kommer in i min garderob för tillfället. Mamma kommer inte bli så glad när hon vaknar och märker att jag inte städat klart eftersom jag lovade henne att det skulle vara det :P

Just nu så väntar jag på att tiden ska gå fortare så att jag kan ta bussen till musikskolan och jobba klart i studion. För tillfället jobbar jag på mitt svenska projekt till skolan. (Nogrannare beskrivning på det kommer senare) Jag hoppas verkligen att jag blir klar idag annars får jag fortsätta nästa vecka.

Nu måste jag springa till bussen så vi får se om jag skriver något mer ikväll!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0