Hej allihopa!

                              

Foto av Michaela Björk                                                 Foto av Amanda Kurén
(www.michaelabjorkphoto.blogg.se)                                (www.amandakuren.blogg.se)

Detta är två av mina favoritbilder tagna av mina favoritfotografer! :D Klicka på länkarna för att se fler bilder!

PANNKAKOR!!!!! Det var vad jag åt till middag idag! :D Älskar pannkakor! haha jag hade tur för imorron ska jag äta borta och då skulle vi igentligen ha ätit det.

Kvällens att göra:
- Städa rummet
- Packa lite
- Duscha
- Gitarrläxa

Imorron ska vi åka till Medeltidsmuseet med skolan på morgonen och sedan ska vi ha Engelska oförberätt prov i Vilunda Aulan på eftermiddagen så jag lämnar datorn hemma. :) Sedan är det gitarrlektion och efter det är det bara att skynda sig hem och packa klart. Jag ska nämligen tjäna lite pengar och vara barnis till Molly och Stella. :D Kan även bli så att jag är det nästa vecka också! haha. Jag som redan är rik! xD

Jag tänkte slänga in ett litet musiktipps för dom som vill höra en bra låt. Det är två tvillingar som ser ut som Laila Bagge/Alyssa Shouse (en tjej från youtube) Låten heter "Live my life for me" med Helena och Maria. Min favvo är Helena :P Här kommer länken: http://www.youtube.com/watch?v=7h7WrRnOwjY 

Kram Tette!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack så mycket för den fina kommentaren ;P Du och dina pannkakor alltså! Sofia & du kan bilda ett team- Pannkaksteamet! <3

2010-10-20 @ 20:16:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0