16 and pregnant :)

Idag är en sådan dag då man inte känner för att uppdatera bloggen men jag antar att jag får göra det iallafall. :P Åt pappas supergoda köttfärssås till middag och efter det tog jag fram mammas masagedyna. Det är riktigt skönt att bli maserad!

Allderles nyss tittade jag på "16 and pregnant" vilket jag tycker är ett bra program :P Tidigare idag åkte jag tåg till tandläkaren för första gången. Maria var snäll och följde med mig hela vägen xD De tittade lite och tog fula fotografier på mina tänder och sedan var det bara att åka hem.

Jag tror att vi har fått reda på alla betygen vi fått på de prov vi har gjort hittils. Eftersom jag inte har något bättre att skriva om så kan jag lika gärna räkna upp dem:
Matte: VG
Eng: VG+ (1 poäng från MVG)
Sam: VG
Historia uppg: VG+
Tyska muntligt: VG+
Tyska prov: MVG

Rätt så bra betyg än så länge. Hoppas att det håller i sig :P

Funderar på att sätta mig och läsa "Män som harat kvinnor" och lyssna på musik!
Ha det gött
!

Kommentarer
Postat av: Stefani

Schiiitbraao betyg ju! Du borde vara stolt tjey :D

2010-10-27 @ 18:45:23
URL: http://stefanissecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0