Sovdags! :O

Japp som ni ser i rubriken så är det sovdags för min del nu men först lite uppdatering om dagen:

Skolan var helt okej. Vi fick sluta tidigare eftersom att internett inte funkade så vi kunde inte göra något och då hade jag turen att få skjuts hem av Mickan, hennes mamma och farmor :P När jag kom hen så övade jag lite på min sång läxa och sedan var det dags att åka till musikskolan. Jag hann väll vara hemma i ca 1 timme men det är bättre än att sitta kvar i skolan i 2 timmar helt själv.

Musiklektionen gick bra! Jag jobbar på "For your eyes only" från James Bond och jag har faktist börjat gilla låten :D Det som är roligt med sånglektionerna är att jag känner att jag utvecklas på många olika sätt, vilket är syftet med dem! haha. Så nu är det bara att jobba på att försöka utöka registret så kommer det bli jättemycket enklare att sjunga de höga låtarna som man vill kunna sjunga :D Jag tror verkligen att jag kommer kunna göra det! :D

Efter sånglektionen så åkte jag och pappa till tatueraraffären för ett återbesök för att kolla att piercingen läkte bra och det gjorde den :D Det tog knappt 1 minut att kolla så vi åkte hem och käkade nästan direkt.

Efter maten gick jag till Molly och när jag kom dit så hade barnen "brottningsmatch" med Jörgen på mattan xD Det är alltid lika roligt att titta på :P Sedan ville Molly åka skidor så då gick hon och jag ut och gjorde det. Jag kan ju säga att hon inte har något balanssinne och väldigt svårt att bestämma sig! haha :P När hon hade gått och lagt sig så pratade jag lite med Nettan och Jörgen och nu sitter jag här och skriver!

Nu ska jag sova!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0