Plugg :(

Hej allihopa!
Jag bloggade inte igår för att jag har fått ett tråkigt besked som jag har svårt att svälja. "/

Iallafall. Igår hände inte så mycket. Första dagen efter lovet såklart och jag hade träningsverk från i söndags då det var första innomhusträningen. På kvällen hade jag mycket plugg att göra och jag har dessutom sovit för lite så jag trodde att jag tuppa av av att det blev för mycket. Men det gjorde jag inte, jag överlevde till idag :P

Idag var det vanlig skola. Våran musik lärare tyckte att jag och Maria skulle vara med i luciatåget dom ska ha så vi stannade på luciaträningen, fick en chokladbit av läraren för att vi missade lunchen och sedan skyndade oss att äta och gå tillbaka till lektionen. Min grupp redovisade vårat nyhetsprogram om Tsunamin på engelskan och det gick bra. :) Sedan fick vi reda på att Samhällslektionen var inställd för att läraren skulle på möte. Jippi :D

Nu sitter jag här och har precis läst att min fotbollsträning är inställd pga. snö! Haha yes! :P
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0