Pensionärsfika i skolan!?

Tjo tjena! Allderles nyss var jag å pensionärsfika i skolan xD Eller inte! Jag sitter i Cafeterian och väntar på att tiden ska gå fortare och så kom det massor med gamlingar som ska se på film tror jag. Dom satt här och fikade men gick nyss och jag satt mitt i folkmassan :P

I morse kollade vi på "holes" och den var inte så bra. Lite kul var det för att skådespelarna va så dåliga :P Nu sitter jag och väntar på att min gitarrlektion ska börja 15.15. Det är ett tag kvar men jag hinner inte hem i mellan och som tur är så har man ju datorn :P

Igår blev jag framröstad till årets Lucia! Jag fick 11 av 17 röster haha :P Så nu måste jag bara lära mig en dikt och sedan är det bara att köra :)

För övrigt så har det snöat oavbrutet sen igår morse vilket är lite kul. Hoppas bara att det finns nått kvar på Julafton. Det är ju då man vill ha snön :P

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0