Nattcup :)

Tjenare!

Igår var det fredag och som vanligt var det en kort dag i skolan :) När jag kom hem sov jag i 3 timmar eftersom jag skulle spela cup hela natten. Första matchen var 21.30, andra 22.50 och sista 00.00. Tyvär så gick vi inte vidare men vi spelade rätt så bra från och till :P Jag kom hem vid 2 på natten och då var det bara att duscha och gå och lägga sig.

Idag sov jag till halv 1 och det var väldigt skönt :P Nu sitter jag och uppdaterar men Iphone och ikväll ska jag med Amanda på tjejkväll men några av hennes kompisar :P

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Äntligen uppdaterar du din iPhone! Bra Tette :)<3

2010-11-27 @ 17:05:57
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0