Städa, städa och mer städa! :(


Nu är julgodiset färdigbakat och alla julklappar inköpta! Imorse klippte jag mig och det var rätt så mycket som rök! Lägger upp en bild imorron efter att jag har fixat de som jag vill ha det :P Efter besöket hos frissan åkte jag och farmor till Stinsen så nu kan jag ta det lungt resten av lovet :) Kvällen kommer spenderas framför tv:n med familjen och spela bingolotto samtidigt som vi springer runt som galningar och städar lite här och var! Det finns ju tyvärr vissa saker som man inte kommer undan här i livet, tex. att städa xD

Imorgon är det julafton och då kommer kusinerna hit och ska fira med oss :) Det ska bli roligt att träffa dom för det var ett tag sedan :P När även denna dag har gått så är det fritt fram att bara slappa och sova hela dagarna :D
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0